KONFERENCIASZERVEZÉS


A kongresszusok és konferenciák szervezése és kivitelezése területén a MEETING BUDAPEST az Önök szakértője. Több mint 20 éve vagyunk részesei a nemzetközi és hazai kongresszusokat és konferenciákat szervezők piacának.

A MEETING BUDAPEST egy vezető nemzetközi PCO, amely tudományos-szakmai szervezetekre és egyesületekre, előre tervezett kongresszusokra, konferenciák és rendezvények létrehozására és menedzselésére szakosodott.

Szakterületeink kongresszusok, konferenciák, szemináriumok szervezése és lebonyolítása. Teljes körű szolgáltatást biztosítunk a konferencia-tervezés, hely és helyszín kiválasztás és foglalás, a regisztráció, audio-vizuális eszközök, informatika, logisztika, szabadidő menedzsment, marketing, nyomdai és web-szolgáltatás, finanszírozás és szponzorálás, valamint a pénzügyi irányítás és a költségvetés-ellenőrzés területén.

Szolgáltatásaink igény szerint alakíthatóak: foglalkozunk a rendezvény komplett megszervezésével, vagy – mint helyi konferenciaszervező – segítséget nyújtunk a core PCO-nak rendezvényük lebonyolításában.

Ügyfeleink részére szolgáltatások sorát kínáljuk a kongresszusok, konferenciák, incentive-ek, kiállítások szervezéséhez és adminisztrációjához:

  • A kongresszus és rendezvény helyszín kiválasztása és foglalása
  • Költségvetés, cash flow menedzsment, kongresszusi logisztika, időütemezés és munkafolyamat tervezés és kidolgozás
  • A kongresszust kísérő kiállítás szervezése
  • Szakmai, technikai programok lebonyolítása
  • Szállásfoglalás
  • Kísérő programok, gála vacsorák, bankettek szervezése

 

  • Turisztikai és kulturális programok szervezése
  • VIP szolgáltatások
  • Műszaki és konferenciaszolgáltatások
  • Nyomdai anyagok szerkesztése és kivitelezése
  • Résztvevők szállítása és transzferek intézése
  • Incentivek és a kongresszushoz kapcsolódó szakmai programok szervezése.